عملیات هات تپ

نکات عملیات هات تپ

عملیات هات تپ

هات تپ یک روش جایگزین که اجازه می دهد تا اتصال به بدون خاموش سیستم و ضربه گاز به اتمسفر می شود ساخته شده است. هات تپ است که به عنوان خط بهره برداری، فشار بهره برداری، pressurecutting، و برش سمت alsoreferred. این فرآیند شامل اتصال اتصالات شاخه و برش سوراخ به operatingpipeline بدون قطع جریان گاز، و با norelease یا از دست دادن محصول می باشد. هات تپ اجازه سیستم کراوات، قابل فهم toexisting جدید، درج دستگاه به جریان جریان، دور می زند دائم یا موقت، و مرحله مقدماتی برای خط اتصال با تورم، شاخه بالون موقت (stoppels) است.

تجهیزات هات تپ برای تقریبا هر pipelinesize، مواد لوله و فشار موجود در سیستم های انتقال و توزیع در دسترس است.primaryequipment برای یک کاربرد معمول شیر گرم شامل ماشین آلات حفاری، اتصالات شاخه، و یک شیر. تجهیزات هات تپ در زیر شرح داده شده است .

 

دستگاه حفاری. generallyconsists و ماشین آلات حفاری یک boringbar تلسکوپی مکانیکی رانده است که کنترل یک ابزار برش. ابزار برش به سوراخ خلبان را به دیوار خط لوله مورد استفاده قرار پژوهش با مرکز یک اره سوراخ است که کاهش از “کوپن”، یا بخش منحنی دیوار خط لوله.

اتصالات. اتصال به لوله موجود است madewithin اتصالات، که می تواند نوک پستان جوش داده شده ساده برای کوچک (به عنوان مثال، یک اینچ) اتصال به خط لوله بزرگتر، و یا یک تقسیم آستین توپ را روی گوه کامل محاصره برای حمایت اضافی در صورتی که شاخه همان اندازه است به عنوان خط لوله پدر و مادر. کاری ادامه داده اند توپ را روی گوه completelyaround خط لوله، و هنگامی که جوش داده شده، فراهم می کند تقویت مکانیکی شاخه و حامل لوله.

شیر. دریچه در ارتباط شیر گرم می تواند یک شیر بلوک و یا یک شیر کنترل برای اتصال جدید beeither، و باید اجازه کوپن (بخش از دیوار خط لوله توسط ماشین آلات حفاری برش) به بعد از عمل برش برداشته شود. دریچه های مناسب شامل یک توپ و یا شیر دروازه، اما نه یک پلاگین و یا شیر پروانه ای.

پاسخ دهید