عملیات هات تپ بر روی خطوط

عملیات هات تپ و خطوط

هات تپ و خطوط

سازه های پلاستیکی plastic fabrication

در حال بروز رسانی

اتصالات و سازه‌های چدنی لوله

مهندسان ماارائه دهنده‌ی دامنه‌ی گسترده‌ای از اتصالات چدنی قالب‌گیری شده و ساخته شده لوله هستند. دامنه‌ی قالب‌گیریکوپلینگ‌ها و آداپتورهای فلنج ما مقرون به صرفه و انعطاف‌پذیر است که برای  لوله‌هایی با قطر داخلی کوچک ایده‌آل است. این ابزارها به صورت آماده در دسترس می‌باشند و بمحض این‌که دستور صادر شد می‌توانیم آن‌ها را ارسال کنیم.

دامنه‌ی سازه‌های چدنی ما تمامی وجوه سفارشی مشتری را در بر دارد تا نیازهای فردی شما رفع شود. ما با استفاده‌ی تخصصی از نرم‌افزار طراحی ۳D می‌توانیم سازه‌ها را طراحی کرده و سپس جهت تأیید برای شما بفرستیم. . مهندسان سایت ما جهت انجام تحقیقات در محل سایت، طراحی و ارائه ی راه‌حل‌، و اتصال سازه‌ها به صورت استراتژیک استقرار یافته‌اند.این امر ما را به مرجع درست تأمین‌کننده‌ی ساده در زمینه راه‌حل‌های لوله‌کشی چدنی تبدیل می‌کند.

+ خدمات

  • سوراخکاری/ هات‌تپ تحت فشار

بررسی اجمالی: مهندسان ما در زمینه سورخکاری تحت فشار و هات‌تپ متخصص هستند. سوراخکاری تحت فشار عبارت است از فرایند دقیق سوراخکاری یک سوراخ  روی سیستم‌های لوله‌کشی بدون نشتی محتوای لوله یا تخریب جریان.

ما می‌توانیم اسلیوهای لوله را در هر سایزی بسته به نیاز شما طراحی، ساخت و نصب و راه‌اندازی کنیم و جوش بزنیم. ماشین‌های سوراخکاری ما در خط مقدم نوآوری قرار دارند و ما دارای مهندسان کاملاً واجد شرایط در زمینه‌ی فراهم کردن تأسیسات (نصب و راه اندازی) ایمن و آگاهانه با بالاترین میزان تخصص هستیم.

پاسخ دهید